Aké sú akceptované platobné metódy na vašom e-shope?

Na našom e-shope prijímame platby kartou prostredníctvom platobnej brány Stripe. Tiež môžete využiť platbu bankovým prevodom.

Aký je priemerný čas doručenia objednávok?

Priemerný čas doručenia objednávky sú dva pracovné dni. Väčšinou odosielame tovar ten istý, prípadne druhý pracovný deň a ďalší deň je tovar doručený.

Aký je postup reklamácie tovaru?

Pre uplatnenie reklamácie vyplníte jednoduchý reklamačný formulár a tovar odošlete na našu adresu. Potom, čo tovar prevezmeme vašu reklamáciu spracujeme najneskôr do 30 dní. Prípadná refundácia je vybavená rovnakým spôsobom ako platba - vrátením peňazí na účet prípadne kartu.

Môže byť tovar vrátený bez udania dôvodu?

Áno, podľa zákona musí byť toto odstúpenie doručené na našu e-mailovú adresu do 14 dní od prijatia tovaru. Tovar by mal byť doručený na našu adresu bezodkladne po oznámení odstúpenia. Peniaze za nepoškodený tovar Vám vrátime do 7 dní.

Ponúkate dopravu zadarmo a ak áno, za akých podmienok?

Bohužiaľ, štandardne dopravu zadarmo neponúkame. Doprava zadarmo je súčasťou iba špeciálnych akcií.

Aké sú podrobnosti o vašich zákazníckych programoch, napr. vernostných programoch?

Momentálne neponúkame žiadne vernostné programy. Na ich príprave usilovne pracujeme.

Akým spôsobom komunikujete s vašimi zákazníkmi ohľadom ich objednávok (napr. potvrdenie objednávky, upozornenie na doručenie a pod.)?

Pri každej zmene stavu Vašej objednávky budete informovaní e-mailom. V deň doručenia Vás telefonicky kontaktuje Vami vybraný dopravca, spravidla dostanete avízo o doručení deň vopred.

Ponúkate nejaké zľavy alebo akcie na vašom e-shope a ak áno, ako často sa objavujú?

Pravidelne organizujeme nákupné akcie ich súčasťou sú aj zľavy na produkty. Ich pravidelnosť nie je špecifikovaná, avšak objavujú sa niekoľkokrát ročne.

Môže byť tovar vopred zarezervovaný alebo treba zaplatiť vopred?

Rezervácia tovaru u nás nie je nutná, vždy vidíte, či je tovar na sklade. Pokiaľ je tovar skladom, môžete ho objednať a zaplatiť vybranou metódou – ako vopred, tak pri doručení. Pre možnosť platby na faktúru nás kontaktujte e-mailom.

Akým spôsobom sa riešia problémy s doručením tovaru, napr. strata zásielky alebo poškodenie tovaru počas prepravy?

Pokiaľ sa vyskytne problém s doručením Vašej zásielky, kontaktujeme Vás az pravidla bez meškania zasielame tovar znova. Je pre nás priorita doručiť tovar v poriadku a včas.